luni, 7 decembrie 2009

S-a decis

Am trăit alegerile astea ca pe un revelion! Când mă pregătesc să închid ziua, Băsescu e anunţat câştigător prin guriţa lui Videanu pe baza numărătorii paralele efectuată de PD-L. Nu mă bucur că a câştigat el, mă bucur că a pierdut Geoană! De fapt la alegerile astea nu este despre cine câştigă, ci despre cine pierde, un fel de reeditare Iliescu vs. Vadim.

Geoană şi PSD întodeauna nu mi-au inspirat nimic pozitiv. De Băsescu mi-e teamă ca revine cu şi mai multă ură după episodul de aseară... Mă surprinde Antonescu şi atitudinea lui faţă de Băsescu. Pare totul personal. Să fie de la atacul jalnic pe care Băsescu l-a făcut la dezbaterea de la Cluj?

Mi-e groază ce urmează, oricine ar câştiga. Voi ce credeţi că ne aşteaptă şi cu cine? Comentaţi vă rog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu