miercuri, 25 noiembrie 2009

Chiar vreau să votez

Vroiam să scriu că m-a dezamăgit PNL-ul, dar nu mai contează. Nu vreau să mă gândesc la asta. Îmi tot aduc aminte de un coleg din Rusia cu care am stat de vorba acum câţiva ani (PR la Audi). Tocmai fusese asasinată o ziaristă şi se vorbea de libertatea presei puternic ameninţată de Putin (care pe atunci era preşedinte).

L-am întrebat ce părere are despre Putin şi mă aşteptam, pentru că era de aceeaşi vârstă ca şi mine, să fie împotriva lui. M-a surpins - era încântat de preşedinte şi îmi spunea mândru ca e tot ce se poate mai bine Rusia:
- Nu se mai fură, e linişte.
- Păi cum nu se fură? Putin fură! i-am răspuns.
- Da, dar e linişte, stabilitate şi numai avem crimă organizată! Mai fură el, dar e ok...
"Pe dracu, statul e crima organizată..." m-am gândit dar nu i-am mai spus nimic. Eram doar îngrozit de mulţumirea lui faţă de un dicator doar pentru "linişte".

Cred că pe 6 decembrie avem de ales între un scandalagiu şi cineva care o să ne aducă multă linişte. Tind să prefer scandalul, măcar ne aduce iluzia de libertate şi parcă statul nu are atât control. De fapt, cu Băsescu nimeni nu are controlul acum. Nici măcar el. Cui nu-i convine să voteze liniştea.

2 comentarii:

  1. Ai pus punctul pe nenea i.

    Tu ma faci sa ies din casa duminica si sa fac din nou greseala de a-l vota pe Basescu.

    E si mai trist decat acum cinci ani, cand aveam de ales intre 2 comunisti. E din ce in ce mai trist.

    RăspundețiȘtergere
  2. in seara asta am vazut din tramvai panoul ala oribil cu geoana si cu fetzele zambitoare din spatele lui care parca spun "iuhuu, tot noi suntem!" / asa ca, oricat de putin ne-ar placea, si chiar daca alegerea simpla pare sa nu mai votezi deloc, altii vor vota cu psd si trebuie sa compensam cumva...

    RăspundețiȘtergere