sâmbătă, 26 septembrie 2009

De ce am început

Mi se pare o idee bună de început să scriu de ce fac acest blog. Mai ales că nevasta mă priveşte speriată şi neîncrezătoare: "Numai de asta nu mai ai tu timp!" De fapt are foarte mare dreptate, la cât de haotic sunt.

Sunt frustrat. Eram convins că am multe lucruri de spus şi acum privesc frustrat interfaţa asta nouă şi sunt blocat. Nu mai am cuvinte de băgat aici. Credeam că am multe de spus şi acum mă întreb dăcă cumva nu m-am înşelat. Simţul ridicolului şi conştiinţa că acum mă poate citi oricine mă descurajează. Parcă e prea mult exhibiţionism pentru gustul meu în toată ideea asta de blogăreală...

Sper să reuşesc pentru început un post pe săptămână. Să vedem acum ce o să iasă...

6 comentarii:

  1. Rusine! De blog ai timp, da la o bere cu omu desertului nu iesi.
    Vezi cum scrii, sau daca e, da textele la corectat inainte sa le postezi. Mwuhahaha!
    Io. Stii tu care.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă ştii ca îs dislexic şi ameţit, anonimule. Dar propabil că asta o să facă blogul distractiv... pentru ceilalţi.

    Da tu când vii în bucureşti pentru bere şi nişte haleală la Louisenhof? E?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai "succesuri" cat cuprinde si chef de scris sa ai.Ai spus ca "Simţul ridicolului si conştiinţa că acum mă poate citi oricine mă descurajează". De ce?
    1.Fiecare din noi suntem uneori mai mult sau mai putin ridicoli.
    2.Da, te poate citi oricine, dar despre ce nu vrei sa scrii, nu scrii.Scrii doar ce crezi tu ca "avem dreptul" sa citim si sa stim din ceea ce faci.
    Simplu, nu? :)
    Bafta si "uelcom in blogosfiera"!

    RăspundețiȘtergere
  4. hai mai pisi, fii serios! daca nu vroiai sa te expui, nu scriai mare, in antet, numele tau. zau asa. eu cred ca ideea de exhibitionism te atrage de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu ce stii tu despre mine. eu am pus numele ca lumea ma injura ca vreau sa ma ascund si ca mi-e frica.

    RăspundețiȘtergere