miercuri, 13 iulie 2011

"The Economist" despre viitorul ştirilor

"The Economist" publică un cover story despre viitorul ştirilor, ziarelor şi confruntarea dintre internet şi print. Pentru toţi care au legătură cu PR-ul sau media, e ceva ce trebuie citit. De vreo două ori. Şi e la fel de important pentru România, ca pentru orice alt colţişor de pe glob.

Nu ştiu cât va fi disponibil free pe site, dar deocamdată puteţi citi toată treaba aici: http://www.economist.com/ideasarena/news

Singurul lucru care mă doare este că în/pentru presa din România se vorbeşte aproape exclusiv de bani, dar nimic despre conţinutul de calitate, cine îl face, cum şi, bineînţeles cine îl plăteşte.

Vreau să ştiu părerea voastră- moare printul? când? mai repede la noi sau la ei? Ce e de făcut? Mai contează pentru voi conţinutul de calitate sau doar audienţa? Se anunţă TV-ul ca următoarea victimă a internetului după print? Se sufocă toate ştirile prin tabloidizare? Scenariile voastre pre-apocaliptice aici: ................................

Sunt multe teme existenţiale dureroase şi ar fi rost de o partidă bună de leapşa. Ridic mănuşa pentru Orlando, Catălin Mihăilă, Comănescu, Moise Guran, Buhnici, Vlad Petreanu, Mircea Mester. Andreea, ai legătura...

P.S.: Revin pe blog după un an! Uraa! Hotărât, dar la mine hotărârea durează 15 minute.